luni, 29 decembrie 2008

Intalniri

Zilele astea am fost plecati la Cluj si la Bistrita, unde am avut parte de doua intalniri faine de tot. La Cluj, una de mamici si copii, la Bistrita una de fete :P
La Cluj ne-am intalnit cu prieteni vechi si noi, dragi toti. A fost asa o atmosfera faina, copii liberi sa umble peste tot, sa-si faca de cap (and they did!), sa fie copii. N-am avut prea mult timp de povestit cu parintii (deh, inca putin obsedata de chestii de siguranta, m-am tinut destul de mult dupa Alla), insa m-am simtit super sa intalnesc in sfarsit o mamica draga, pe care voiam de mult s-o cunosc; si care s-a dovedit a fi exact asa cum imi imaginasem eu, calda si calma si faina de tot.






La Bistrita am continuat pentru inca un an traditia intalnirilor din 26 decembrie, cu cateva colege de liceu (gashca de fete). Pentru mine a treisprezecea editie, pentru Alla si Miruna a doua :) La cat mai multe inainte! Pe fetele mele le-am regasit asa cum le stiam, faine, copilaroase, serioase :P - dupa caz. A lipsit Carmen, cu scuza ca e in Canada; sa nu se mai repete! Imi place ca inca ne mai intalnim toate, fie si o data pe an. Parca asa mai ramanem tinere (nu ca n-am fi, desigur).




2 comentarii:

carmen spunea...

ok, nu eram in canada, eram "literally in the middle of nowhere", daca tii la partea literala. oricum, chestia cu nerepetatul tine de continentul pe care o sa fiu de craciunul viitor, nu de voia mea :(...din europa as fi sosit acolo in a heartbeat...mersi de poze, si de commitmentul cu blogul, ca de caprele alealalte trebe sa trag o tona pana aflu ceva!

Ralu' spunea...

Pai ia te rog sa nu mai umbli pe taramul lui Courage, the cowardly dog :D si sa ne onorezi cu prezenta data viitoare. Hai, ca ai tot timpul sa te pregatesti, nu poti zice ca n-ai stiut din timp :D