marți, 25 august 2009

Zombie schiop

Aia-s eu. De vreo cateva nopti Alla are niste nemultumiri care o trezesc cam la o jumatate de ora, tocmai cand dau eu sa atipesc. Asa ca de cateva nopti n-am prins nici o bucatica de somn ca lumea.
Azi noapte parea ca in sfarsit o sa doarma mai bine, drept pentru care diverse ganduri m-au tinut treaza pana pe la 2 jumate :(( M-am dus sa iau notite in baie, singurul loc in care lumina nu era deranjanta. Cand am auzit-o scancind (da, isi incepea trezirile) m-am dus repede inapoi si-am lovit cu piciorul una din cartile ei de povesti, cat doua caramizi mari. Si pentru ca era lipita de pat, n-a avut unde zbura, asa ca s-a vazut silita sa-mi aplice al treilea principiu al mecanicii. Numai dimineata mi-am dat seama cam cat de tare, cand n-am putut pune piciorul stang jos :(( Asa ca acum ma tarasc de colo-colo cu ochii-n gura.

4 comentarii:

Rox spunea...

Se mai intampla!Las' ca trece!

Ralu' spunea...

Da, stiu, aia-i tot spun si eu piciorului :))

alina spunea...

sa te faci bine. ceea ce-mi spun/doresc si mie. :))

Ralu' spunea...

Hai ca eu deja-s mai bine, inseamna ca nici la tine nu-i departe :)