sâmbătă, 6 martie 2010

Discutii

Mai de mult, in masina:
Mama, eu am un bebe in burtica
Aaaa...da?
Da
Si ce face bebe in burtica la tine?
Sta. O sa iasa afara.
Si ce o sa faci cu el?
O sa-i dau tzitza
:)))

Intr-o seara eram in bucatarie. Dragosh o pregatea de culcare (spalat pe dinti si imbracat in pijama, adormitul efectiv inca e sarcina mea :) ). Vine si ma cheama Hai ca vrea Alla sa-ti spuna ceva
Da Alla?
Mama, vreau sa... vreau sa...
?
Vreau sa ghinociem.
Sa ce? Nu inteleg ce spui.
Sa ... ghinociem.
Alla, nu stiu ce inseamna asta. Ce vrei sa facem?
Sa... discutam!
Bine, hai sa discutam :)

Si atunci ma lumineaza Dragosh: vrea sa negociati.
Da, vreau sa negociem! - bucuroasa ca a descoperit cum se spune de fapt :))
(asta ca raspuns la "asta nu-i negociabil, Alla" -urile mele cand venea vorba de imbracat in pijama; ii place sa se imbrace cu peripetii, adica sa fuga dezbracata prin casa, cu noi dupa ea; distractiv, stiu, insa cand erau ditamai gerurile in iarna nu prea imi venea s-o vad facand de astea, de aici "nenegociabilul", cel putin pe perioada frigului).

Dimineata, uitandu-se la Yellow Submarine:
Mama, ce-i asta?
Un nene.
Cum il cheama?
John.
Da...
(meditativ). Asa spune si tata.

Cateodata ma apuca exasperarea ca vorbesc si nu "aude".
Alla, eu cu cine vorbesc???
Cu tata :D


Ieri dimineata si-a scos un album de Tonitza si-l rasfoia. Ajunsa pe la nuduri, s-a apucat sa pape tzitzi de la tantile de-acolo :))) M-am dus langa ea si i-am cerut sa-mi arate si mie la ce se uita in album.
Uite aici niste tzitzi. Niste mame si-au scos tzitzile afara si le vad. Alte mame nu si le-au scos pe tzitzi afara, ca stau cu spatele si nu se vad tzitzile :))))

5 comentarii:

adelle spunea...

E super tare faza cu albumul Tonitza. Am ras de numa. Dar ce mare dreptate are Alla

Danae spunea...

Oh, Doamne! M-am distrat de numa. Super tare cu tzitzile. Mersi pentru descretirea fruntii!

Augustin Moga spunea...

Hai, recunoaşte, era de fapt un album de-a' lui Toniţiţa... :-)

Rox spunea...

Alla, esti scumpa!
Tre' neaparat sa-i povestesc si lui D.
Am ras cu lacrimi!

Ralu' spunea...

:))))) Augustin, tre' sa verific ;)
Cam asa ne distram noi mereu, in fiecare zi gaseste cate ceva de ne lasa fara replica :)
Rox, poate-i povesteste Alla direct la inceputul lui mai :)