vineri, 23 septembrie 2011

Cinci petreceri şi-un examen

Cam ăsta ar fi fost programul meu în aceste zile, dacă azi n-aş fi aflat ca examenul n-o să mai fie marţi, aşa cum era stabilit, ci abia în 6 octombrie. Petrecerile nu se anulează şi nici nu se amână :D.

Am început seria ieri, cu ziua Allei. Continuăm azi cu ziua maică-mii (la mulţi ani!) şi dacă tot mergem la Bistriţa mai serbăm copilul o dată şi acolo. Mâine ne aşteaptă o nuntă, iar duminică şi luni zilele prietenelor Allei. Să petrecem, deci! Până-n 6 sigur îmi revin şi apuc să şi citesc ceva. Nu c-ar fi cazul, la ce curs jenant a fost.

Mă bucur că azi plecăm din Baia Mare, tocmai la timp să scăpăm de nebunie. Azi erau deja blocate câteva străzi (evident că alea pe care aveam eu drum cu maşina) şi a început aglomeraţia specifică. Cum castane nu prea sunt anul ăsta, n-am de ce să regret că lipsim. Expo Flora ar fi fost interesantă, dar cum Alla şi-a redescoperit pasiunea pentru flori mi-e că aş fi avut de alergat după ea, oprind-o din făcut CTC-ul aranjamentelor florale, aşa că mai bine fără.

Să ne-auzim deci cu bine!

9 comentarii:

Marillys spunea...

Week-end placut , distractie din plin si La multi ani mamei tale! si din partea mea.
Pupici!

Ralu' spunea...

Multu! :)

Doamna Bufnita spunea...

Bag seama ca luna septembrie este pentru voi ceea ce este luna martie pentru noi :). Ce mod placut de a va incepe toamna!
La multi ani tuturor oamenilor pe care ii iubiti (incepand cu mama ta si terminand cu prietenele Allei)! Sa savurati din plin fiecare moment al zilelor ce urmeaza!

Mamiţuni spunea...

Petreceri faine!

La multi ani!

Ralu' spunea...

Multumim!
Da, asa e, septembrie e cea mai aglomerata in evenimente faine luna din an.
By the way, azi aniversam noi, astia mari, ceva ani de la nunta :)

ralus spunea...

Sa va fie de bine! "La multi ani!" si mamei si sa va distrati pe unde mergeti!

Ralu' spunea...

Multu! :)

Luminita spunea...

cum e? mai petrecit? succes la examen, daca n-am ratat momentul...

Ralu' spunea...

Nu mai petrecem, ne revenim :D
Examenul inca nu e dat, urmeaza sapta viitoare, multu!