sâmbătă, 10 septembrie 2011

Curăţenie de toamnă

Azi ar fi trebuit să tăiem lemne şi să ne pregătim pentru iarnă. Ceea ce am şi făcut pentru vreo două ore, când, vai, s-a prea încins drujba. Şi s-a prea tocit lanţul, mai bine ne oprim.

Ca să nu mă apuc de adevărata curăţenie, în casă (au!), m-am hărnicit şi am mai dat cu mătura prin blog.

Am mai adăugat categorii (una pentru blogurile sub cheie; la unele am acces, la unele aştept acces, la altele încă nu m-am dumirit cui cer acces, aşa că deocamdată le las aşa, până mă mai luminez. Cealaltă e lista de bloguri inactive. Aici am trecut blogurile în care nu s-a mai scris de 10-11-12 şi mai multe luni, dar care mie mi-au plăcut şi care au informaţii interesante. Merită să daţi un ochi şi pe-acolo când aveţi timp).

Am adăugat bloguri la listele deja existente, bloguri pe care le urmăresc de-o vreme dar niciodată nu s-a ivit momentul potrivit să le pun în blogroll. Acum sunt (şi sper că le-am pus pe toate! dar dacă îmi dau seama pe parcurs că am uitat ceva, remediez. Că deja treaba multă e gata :) ).

Unele bloguri au fost mutate dintr-o categorie în alta (cred că cele mai multe de la părinteşti la viaţa sănătoasă - aka verde), pentru că mi s-a părut că se potrivesc mai bine acolo.

Am schimbat şi denumirile unor categorii. Urmează să mai adaug una-alta, dar în mare am făcut ce-mi propusesem. De-acum spor la citit, timp liber berechet şi zi de măcar 50 de ore îmi urez.

Niciun comentariu: